Странице

недеља, 2. фебруар 2014.

Baby proizvodi bez kojih ne mogu!

Znam da će mi neki reći da baby proizvodi nisu prilagđeni za odrasle, ali ih koristim kada želim baš nešto blago, nežno i manje agresivno. Tu spadaju...



Babylove šampon sam probala po preporukama sa blogova i nisam se pokajala! Drago mi je što postoji neki šampon bez "ozloglašenih" sulfata, a koji temeljno opere kosu. Meni se kosa jako brzo masti i moram da je perem svaki drugi dan (iako i taj drugi dan nije baš uvek reprezentativna), tako da mi je idealan kada zaređam nekad svakodnevno pranje. S obzirom da je svakako perem tako često, kad potrošim sve moje šampone na zalihama, možda se zadržim samo na ovom!




Kosili šampon koristim za pranje četkica za šminku! Davno sam čula da devojke pričaju o "Bojaninom šamponu" koji se pravi sa šamponom od koprive...a ja sam čula za istu tu varijanti samo sa Kosili šamponom i zovem ga " Zdrav šampon", pa ga koristim i u te svrhe! Ako neko ne zna o kom šamponu je reč, rado ću proslediti recept.




Becutan ulje povremeno koristim za skidanje šminke...mada mi je isti efekat kao i sa maslinovim uljem, tako da kad ga potrošim, prećiću na prirodna ulja. Inače dobro dođe i u ovim hladnim zimskim danima umesto mleka za telo da doooobro nahrani suvu kožu...


Pampers maramice koristim za sve i svašta...između ostalog i za skidanje šminke ponekad... mogu reći da bolje skidaju šminku od nekih vlažnih maramica koje imaju baš za tu namenu!



Od jedne drugarice sam čula da je za intimnu higijenu najbolje koristiti dečiji sapun (po preporuci ginekologa), tako da mi ima isključivo tu namenu...trenutno koristim Johnsons baby sapun sa mirisom lavande, a imam još jedan na lageru...

Babylove kremu za lice sa avokadom i suncokretovim uljem koristim umesto noćne kreme zato što je blaga i sa prirodnim uljima. Piše da štiti osetljivu bebinu kožu i čuva prirodnu hidratantnost kože. Bez veštačkih boja i konzervanasa. Bez mineralnih i parafinskih ulja.

Becolino puder za bebe koristim posle depilacije, da kamufliram masne šiške kad hitno negde treba da idem i za fleke po tepihu ili garderobi kad mi kane nešto masno... :DDD....dakle višenamenski puder! Inače predivno miriše...baš onako bebeće! :D


Smatram da su ovi proizvodi već negde recenzirani, tako da nisam mislila da pravim posebne postove o nekim od njih, osim ako neko iskaže želju...

Hvala!

12 коментара:

  1. Puder za bebe je nešto što moram imati u kući :) Becolino nisam probala, najviše sam koristila Becutan, a sad imam Johnson koji je jačeg mirisa pa će dobiti uskoro zamjenu. Babylove kremicu imam i volim :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam koristila i Becutan i Kosili...svi su podjednako dobri, al menjam ih samo zbog mirisa-da se ne prezasitim uvek istim...Mogla bih Johnson sledeći da probam-taj još nisam imala! Baby love je vrhunska! Hvala na novoj ideji i što si podelila sa mnom svoje utiske! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam proizvode za bebe, stalno ih kupujem i isprobavam. Trenutno mi je za kosu favorit Johnsons losion protiv mršenja kose, odlično radi posao, i kosa je meka.
    Inače, ja ne znam za taj zdrav šampon, pa ako te ne bude mrzelo u nekom od narednih postova možeš da napišeš nešto o njemu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Biće onda uskoro poseban post o "zravom šamponu", a sad si me zainteresovala za taj losion...Nisam nikad čula da postoji tako neki Baby proizvod...deluje mi kao blaža varijanta za razne prskalice koje koristimo.... Baš ću ga potražiti!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Pratim i čekam post. :)
    Imaš ga u Liliju, a i poprilično je jeftin, 270 dinara za 200 ml. Traje sto godina. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala što pratiš...Post će biti objavljen ovih dana...a losion ću baš probati da nađem...

    ОдговориИзбриши
  7. baby puder uvijek imam u nekom kutu... nađe se tu i pokoja kremica, premda ih češće koristim za ruke nego za lice, a baš sam se nakon tuširanja namazala baby uljem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni za ruke treba neka jača krema...Inače volim za zimu masnija mleka za telo...a šta ima masnije od ulja... :DDD

      Избриши
  8. jel babylove ima u dm-u? :) inace,sve koristim bebece i savrseno je...

    ОдговориИзбриши
  9. Da, da! Babylove je DM-ova marka! Izgleda da nas ima dosta koje preferiramo Baby proizvode... :DDD

    ОдговориИзбриши
  10. Obozavam bebece proizvode. Bukvalno koji god da uzmem, nemam zamerki na njega. Imam bekutan mleko za telo i kremu i samo se mackam time....

    ОдговориИзбриши

Slični postovi