Странице

уторак, 4. фебруар 2014.

Prvi susret sa KIKO kozmetikom!!!!!

KIKO lakove za nokte šmekam već duže vreme, ali na žalost nema da se kupi kod nas...Znam da ih ima u Italiji, Nemačkoj i Engleskoj...za ostale zemlje nisam sigurna.

Muž mi je pre 2 meseca najavio da ide na poslovni put u Nemačku, ali meni to nije mnogo značilo dok me dan pred polazak nije pitao šta da mi kupi... Rekoh garderobu NE...hm... kupi mi neki lak za nokte (a čemu bih se ja drugom više obradovala?!)...i klik u glavi NEMAČKA=KIKO!!!

Umesto laka za nokte, dobila sam čitavo malo bogatstvo!!!

Društvo na gomili...



Tu je čak 9 lakova za nokte Quick Dry...


3 karmina...


rumenilo u stiku...


ajlajner....maskaru i dvostranu četkicu za nanošenje tečnog pudera - s jedne strane i za rumenila, bronzere i hajlajtere - s druge strane...




Pogađate...MOJOJ SREĆI NIJE BILO KRAJA... i još uvek me drži!!!! :D :D :D


Naravno da pojedinačni proizvodi zaslužuju posebne recenzije!!! Prvo ću da ih testiram, a onda vam prenosim svoje utiske!!!


Koji proizvod vam deluje NAJ i zaslužuje prvu recenziju??? Ja ne mogu da se odlučim... :DDD

 Da li vi koristite KIKO kozmetiku i kako se snabdevate???




12 коментара:

  1. Ajao,pa ovo je divno!!! Hm,najvise su mi se svideli karmini i ova dvostrana cetka,a zanima me ovo u stiku,cekacu recenziju o tome :)))

    ОдговориИзбриши
  2. obožavam KIKO proizvode <3
    a opskrbljujem se tako da kupim ili kad sam vani negdje ili molim ljude koji putuju u neku od zemalja gdje ima KIKO pa da mi oni kupe, a odnedavno KIKO dostavlja i nama, pa sam malo mirnija, moći ću naručiti što me zanima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hahahahaha...Odavno se nisam tako nasmejala!!! Ja sam mislila da se on "ubio" pažljivo birajući sve živo i nijanse lakova, a onda pogladam brojeve i vidim 6 zaredom nijansi... :D Kaže za 2 min je sve izabrao: 3 zelena laka, 3 plava, 3 crvena, What is the best for eyes i slično....i eto mog ulova!!!

      Избриши
  4. Ja sam kupila KIKO Ultra Tech maskaru dok sam bila u Italiji i prosto je obožavam. :) Snabdevam se kada odem u inostranstvo ili kada mi neko iz inostranstva dolazi u posetu, pošto ne voli mda preko interneta baš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova maskara ima čudnu četkicu....Samo sam je jednom stavila-moram se navići na nju. Ja bih i naručivala sa neta, al ne isplati se samo za par stvari... :(

      Избриши
    2. Hm, ne znam za tu maskaru ali ultra tech ima lepu četkicu, isto od KIKO-a. Ja sam uzela dve za svaki slučaj i evo pri kraju sam sa drugom pa ako budeš mogla da je nabaviš toplo ti je preporučujem, verujem da bi ti se svidela. :) Ja ako budem u prilici kupiću je svakako opet. Pa znam, zato i ja ne volim da naručujem preko neta :/

      Избриши
    3. Napraviću baš post o njoj - samo da je malo testiram, pa ćeš videti...:D

      Избриши
  5. Ja cu kod tebe na privatne časove ''Kako pronaći idealnog muža''. :D
    Ja imam dva laka, i volim ih baš, a šminku nisam koristila, ali čim mi se ukaže prilika nešto ću kupiti. :)

    ОдговориИзбриши
  6. :DDD
    Meni su za sada lakovi najbolji...mada nisam još stigla sve da isprobam!

    ОдговориИзбриши

Slični postovi