Странице

понедељак, 10. фебруар 2014.

KIKO Quick Dry br. 831 lak za nokte...Kraljevsko plave boje...

Odavno sam "šmeknula" Essence kraljevsko plavi lak...međutim, obećala sam samoj sebi da neću kupovati njihove lakove, jer su lošeg kvaliteta, a mame me svojim nijansama...

...i u mojim rukama je upravo ta boja u Kiko bočici...

slikano pod veštačkim svetlom

Nokat je premazan u 2 sloja i s obzirom da ga prvi put mažem, dodavala sam mu malo šljokica, al mislim da je najlepši bez dodataka...eventualno Top Coat...mada i sam po sebi ima lep sjaj...


- na malom prstu i kažiprstu za završni sloj korišćen Golden Rose 3D Glaze Top Coat br. 4
- na domalom Flormar matifying Top Coat,
- na srednjem Aura Lux Glitter br. 59 Listen to your heart,
- na palcu običan TC (na ovoj slici se ne vidi).


i na dnevnom svetlu...


i za kraj...


Kako vam se sviđa moje plavetnilo? :D

4 коментара:

Slični postovi