Странице

петак, 7. фебруар 2014.

Empty***1

Svakodnevnim trošenjem, došli smo do prve kante...

Prava slika...

Kratki utisci...

Nivea Happy time kupka mi se provlači od leta, jer volim bar dve da imam u upotrebi u isto vreme...Pravi letnji voćkasti miris...

Fennel Avokado Olive Body Butter je prvi Butter koji sam probala i jako osam se oduševila i mirisom i teksturom. Jako se lako razmazuje, koža dosta brzo upija i ostaje negovana...Ne mogu više da zamislim zimu bez ovakve hranljive mazalice... Dosta se brzo troši kad se maže svakog dana celo telo. Ima 200g i košta 345 din u Rodiću, a ima ga i u DMu.

Dalia Mleko za telo je jako masno mleko. Ja baš volim masna mleka, al ovo koža sporije upija. Jako dobro hrani kožu, al nije praktično ako ste u žurbi. Jako se brzo troši...pravi zimski.


Ebelin skidač laka bez acetona je skroz Ok! za 120 din se dobije 125ml proizvoda. Prijatnog je mirisa. U rangu Dalije mi je, al nije toliko mastan. Sačuvaću bočicu, jer sam jednom imala problem sa Dalijinim kad sam odvalila čep sa sve grlom...:D...i to dva puta (srećom kad je skidač bio skoro ceo potrošen).

Loreal Triple Action krema za lice mi je baš "legla". Lepo se razmazuje, ima zaštitni faktor od Sunca i moji osnovni preduslovi su zadovoljeni što se tiče krema. Kupila bih je ponovo, al za zimu mi treba nešto hranljivije.

Felce Azzurra dezodorans se meni lično sviđa. Ima alkohola, nema Aluminijuma...tako da pomalo isušuje kožu pazuha. Miris mi odgovara, ali ne i mojim ukućanima dok se prskam po hodniku kažu da je jak...tako da ga zbog njih neću kupiti ponovo i zbog njih sam jedva čekala da ga potrošim.:D


I šećer na kraju...Naomi Campbell Sunset  Parfem sam tek sad potrošila iako sam ga davno dobila na poklon. Nekako mi je drag i nežan zimski pomalo puderast miris. Štedljivo sam ga koristila, jer me podseća na jedan lep period mog života. Imam ritual da čuvam stare bočice parfema u jednoj vitrini, upravo zbog nostalgije i sećanja me po mirisu vrećaju na period kad sam ga koristila....

Toliko za ovaj put!!! :DDD

6 коментара:

  1. Imam i ja potrebu da čuvam prazne flašice parfema, ako sam ih dobila od nekih dragih osoba, ili me podsećaju na neki lep period. Naomi Cambel Exult mi je bio najomiljeniji parfem, više se ne proizvodi, a meni bočica stoji na polici već skoro sedam godina. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam i taj!!! :D Predivan je, al sam ga baš davno potrošila i naravno čuvam bočicu!!! Nije mi žao što se više ne proizvodi-ne ponavljam kupovinu parfema...Svaki miris ima svoje vreme- sad to ne bi bilo to...Toliko novih mirisa čeka na nas... :DDD

    ОдговориИзбриши
  3. Joj Naomi Cambell Sunset je odličan!! I ja sam ga davno imala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste! Drago mi je da ga se još neko sa nostalgijom seća...ja sam do skoro uživala u njegovom mirisu...

      Избриши
  4. Ja sam relativno skoro pobacala prazne flašice parfema, duša me je bolela, ali to je smeče na kraju krajeva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Ja ih nemam baš puno, pa mi ne smetaju još...al ko zna...možda i ja jednom napravim čistku... :D

      Избриши

Slični postovi