Странице

четвртак, 27. фебруар 2014.

Moj MORGAN TAYLOR izbor 4+1!!!

22. februara je u NSu bio popust od 15 % na MORGAN TAYLOR lakove za nokte, a ujedno i akcija za 4 kupljena laka, 5i se dobija gratis... To ja zovem nepristojnom ponudom :DDD! Za nekih 3000 dinara dobila sam 5 profesionalnih lakova. Birala sam nijanse za koje smatram da su jedinstvene tj. samo sam ih kod njih videla u ponudi...A to su...



50048 Let Them Eat Cake


50050 All The Right Moves


51002 Make it Last je Top Coat


50015 Who's That Girl?


50098 Under The Stars


Svi na okupu...


Koji vam se najviše sviđa??? Ja ne mogu da se odlučim...
Koji zaslužuje prvi post po vašem mišljenju???

6 коментара:

  1. Ja sam zbog košave propustila kada su imali dan otvorenih vrata u BGu i baš mi je žao zbog toga jer je ponuda bila fantastična. Dopada mi se tvoj izbor. Imam All The Right Moves i Under The Stars te bi mene više zanimlao da vidim neki od preostala dva laka, ali i nadlak me zanima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pratim tvoj blog i kod tebe sam prvi put zapazila ove lakove... :D Odmah sam se zaljubila u All The Right Moves i Under The Stars!!! Otišla sam s namerom da kupim samo ta dva laka, međutim...to je bila ponuda koja se ne odbija...
      Još ih nisam testirala, al sam i ja mislila da probam jedan od preostala dva pošto ih nisam zapazila ranije po blogovima...
      Počastvovana sam što pratiš moj blog, jer te smatram najvećom "lakoholičarkom" :DDD Pozz

      Избриши
  2. Odlican si izbor napravila. Bas kao da sam ih ja birala! Zelim pod hitno da vidim svoc za Let them eat cake. :) Njega i All the right moves moram imati a Under the stars je moja velika ljubav! <3
    P.S.Ukloni verifikaciju please! Bas je zamorno. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala! Biće uskoro post...All the right moves i Under the stars su must have!!! Htela sam i New York State of Mind, al nije bilo... :( Možda bi ti se i taj dopao, kad nam se ukusi oko ovih poklapaju...
    Nisam baš najveštija za računarom, al snašla sam se i uklonila verifuikaciju...:D Hvala što si mi skrenula pažnju-X puta sam odustajala od komentara zbog toga, a nisam imala pojma da je i kod mene tako... HVALA!!! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Svi su divni. Posebno mi se dopadaju Under The Stars i Let Them Eat Cake, pa bih te volela prvo da vidim, posebno ovaj drugi jer ga nisam vidjala po blogovima.
    Inace, meni svi Morgan Taylor lakovi izgledaju fenomenalno, a što se tiče kvaliteta, jedni su od najboljih koje sam probala. Imam njihov Wish You Were Here i Make It Last top coat koji je takođe odličan. :)

    ОдговориИзбриши

Slični postovi