Странице

уторак, 28. јануар 2014.

Kreme za ruke koje trenutno koristim...

Da počnemo od nege ruku...



Imam načete 4 kreme za ruke, koje su raspoređene po kući da mi budu uvek na dohvat ruke, jer volim stalno da ih "mackam". :D

Počeću s leva na desno i to sa Balea losionom za ruke Dark Glamur, koji mi stoji u kupatilu i uvek pre nego što izađem iz kuće, ritual mi je da uđem u kupatilo i da ih zaštitim od zime. Za zimski period je dosta redak, al zato uvek imam u torbi drugu kremu za ruke ako zafali. Inače kad sam probala u DMu tester, delovao mi je gušće od nove kolekcije njihovih losiona, ali sam se prevarila...mada miris je presudio koji je fantastičan i koštao je nekih 180 din. ako se ne varam sa 300ml proizvoda.


Proizvođač kaže...

a sastav je...




Sledeća krema 48 zaštitna krema za ruke je prava zaštitna zimska, proizvedena u Sloveniji! Nije me privukla ambalažom (mada je na ovoj čep praktičniji nego kod "starijih modela"), ali znam da je odavno ima u prodaji, pa sam imala želju da je probam i nisam pogrešila. Košta oko 150din i ima 125ml. Ima da se kupi u DMu. Držim je kod kreveta i koristim pred spavanje kad osetim da su mi baš, baš suve ruke da mi se oporave tokom noći.





sastav...



i čuveni nivi poklopac...


Sledeća je Multiaktiv Natura krema za ruke, koju uvek nosim u tašni, jer je praktično pakovanje i nije glomazna...samo 100ml. Dobila sam je na poklom u setu sa kremom za lice iz iste kolekcije, pa ne znam tačno cenu, al ne verujem da je nešto skupa! Sasvim je solidna za zimske dane-ni jako masna ni retka!


i njen sastav i šta kaže proizvođač...



Dalijina univerzalna krema je već odavno dobro poznata...takođe solidna za zimski period... Uvek iimam jednu Dalijinu kremu u kući i smenjujem Aloe veru, sa Bademovom. Davno sam je kupila pa ne znam cenu i ima 200ml. Nju držim u dnevnoj sobi ispod stola- da mi je tu do sam za računarom ili gledam TV kad "nemam vremena" da se šećkam do kupatila :DDD
Verujem da svi znate kako izgleda,a a evo i sastava ukoliko nekoga zanima...



Tu su i slike gde se vidi da je Balea najređa, a 48 zaštitna najgušća!


i ovako izgledaju kad se malo razmažu...



Tako da svaka krema ima svoju namenu!!!

A koja je vaša omiljena krema za ruke???

7 коментара:

  1. I ja sam iz znatiželje kupila kremu 48 jer je goooodinama prisutna ali eto, nisam probala. U posljednje vrijeme baš je često koristim i dopada mi se što se veoma brzo upije, a ruke budu nježne :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste! Meni je ta najbolja od ove četiri kreme iako nije nešto upadljiva ambalaža! Tačno stvori neki zaštitni film na rukama!!! Pre!poruka za svakog

    ОдговориИзбриши
  3. 48 je super krema!
    Moji favoriti su Loccitane karite krema i LRP Cicaplast Mains :)

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi je drago da ti se dopada 48, jer mislim da je skroz nepravedno zapostavljena s obzirom na njen učinak...Nisam imala prilike da probam te kreme koje ti koristiš, al eto ideje za novu kupovinu! Hvala! :D

    ОдговориИзбриши
  5. probala sam jedino 48 i baš mi nikako ne paše :/
    spas sam pronašla u rosalovoj kremi s nevenom. zaista je ooodlična.

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi je žao...meni je od ovih 48 najbolja....A koristim i sestrinu Hemelovu kad baš baš hoću da oporavim ruke...kad dočekam stadijum pucanja kože... :D Ta je Broj 1 za oporavak...al to je neka druga tema...

    ОдговориИзбриши
  7. upravo imam 48 na rukama i ja je dozivljavam kao polu-masnu... nisam vodila racuna i ruke su mi ispucale, sto od pranja sudova, sto od zime, i cak mi se pojavio sitan osip na desnoj nadlanici...
    jedno pitanje... kako to da "docekas stadijum pucanja koze" kad uvek u blizini imas kremu? ;D

    ОдговориИзбриши

Slični postovi