Странице

понедељак, 7. април 2014.

FLORMAR - Supershine br. 04

A sad jedan narandžasto-blagošimerasti lak... :D


Lak sam nanela u 2 sloja + Top Coat. Dosta se brzo suši i ne treba mu završni sjaj, ali ja ga uvek stavim da mi produži manikir. Platila sam ga nekih 110 din. u lokalnoj parfimeriji...

Slika gore je slikana u hladu, kao i sledeće 2



Na suncu izgleda ovako...





Meni se jako sviđa ovaj lak i vidim da će mi biti jedan od favorita ovog proleća-leta... Koji je vaš omiljeni Flormar lak?

Hvala na ukazanoj pažnji!!!

6 коментара:

  1. Moj je 377,divna koralna boja.I dugotrajan.Izdrzi i po 5-6 dana.I to uz sve domace poslove i bez top coat-a!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam videla na netu tu nijansu! Jako je lepa i čak me podseća na ovu moju-samo što nema šimer...Sjajna ideja za neku od narednih kupovina! Stvarno su postojani za tu cenu!

      Избриши
    2. Da,vrlo slican tvom samo bez simera:-) Ja sam moj platila 99 din.....nije uvek cena garant kvaliteta. Pozdrav!

      Избриши
  2. Jako je lepa boja, bas je njam :D A nokti su divniii, savrseni za crtanje, mogu samo da mastam o siroj nokatnoj ploci :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala!!! :D Ja baš nisam mnogo vešta po pitanju crtanja...eventualno tufnice, cvetici i linije...više volim da eksperimentišem sa ludim različitim i upadljivim bojama... :D

      Избриши

Slični postovi