Странице

недеља, 2. фебруар 2014.

Essence Glitter lakovi koje sam ugrabila u DMu po 139 din.

Kao i većina devojaka, ni ja nisam odolela kupovini preparative marke Essence po akcijskoj ceni od po139 din. Danas ću se zadržati na njihovim Glitter lakovima...ukupno pet. Dva su iz kolekcije Colour&go, a preostala 3 su topperi iz Nail art special effect kolekcije!


 S leva na desno redom su:
  • Topper Nail art special effect br. 16 Cool breeze ,
  • Topper Nail art special effect br. 17 Only purple matters,
  • Topper Nail art special effect br. 10 Glorious aquarius,
  • Colour&go br. 112 Time for romance i
  • Colour&go br. 121 Gold fever.


Inače se suzdržavam već mesecima da ne kupujem njihove lakove iz kolekcije Colour&go, jer sam jako nezadovoljna: sporije se suše i brzo mi se ogule bez obzira na Top coat (izgleda da sam ja fenomen jer su devojke mahom zadovoljne njima-koliko sam uspela da primetim po blogovima), al su im boje neodoljive. Iskreno mnogo bolji kvalitet mi imaju sve kolekcije Golden Rose lakova za još manje para...ali da se vratimo ovim lakovima...kojima nisam mogla odoleti...


Ukoliko želite posebnu recenziju za neki od njih, ispunjavam želje... :D

Svakako ćete ih videti u nekim od narednih manikira...Obećavam!

Da li ste vi zadovoljni Essence Colour&go lakovima???

13 коментара:

  1. Ne ugrabih ovaj ljubičasti, a zaista je predivan... Možda ga bude još negde :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ga viđala ovih dana u NSu i baš mi je čudno da ga nisu razgrabile devojke, jer je predivan...

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovaj 112,ali sam razocarana kako ga je tesko skinuti!! :) a ovaj 16 i10 nisam nasla,a bas mi se svidzaju!! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kao i svi lakovi sa šljokocama, teže se skida i 112, al uz maaalo duže držanje natopljene vate skidačem, nije strašno...Probaj jedan sloj preko neke upadljivije roze - ja sam se oduševila! Šteta što nisi našla ta dva! 16 je jako zahvalan za kombinovanje- efekat je fantastičan na tamnim lakovima...a 10 iskreno još nisam probala, al nabavila sam neke plave lakove...tako da ćemo videti kao će se pokazati na njima!

    ОдговориИзбриши
  5. Slazem se sa tobom da se jako sporo suse i cim malo zakacis nokat odmah se ogule :( Imam jedan koji je slican 3D glitter ovako na pogled je lep ali se jako brzo skida :(

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da još neko deli mišljenje po tom pitanju, jer masovno vidim da devojke kupuju te lakove i hvale ih, a ja razočarana... Već sam se zabrinula da samnom nešto nije u redu... :DDD A za glittere mi nije toliko žao i ako se brže skidaju, jer skoro nikad ne mažem sve nokte njima, već tek po neki...jači mi je efekat!

    ОдговориИзбриши
  7. Hah i ja sam u pocetku bila takva jer vidim svi kupuju a ja jedina nezadovoljna :DD

    ОдговориИзбриши
  8. Znači nisam fenomen!!! :DDD i ovih dana sam za malo kupila par lakova...ponosna sam na sebe kako sam se suzdržala u tom šarenilu boja...

    ОдговориИзбриши
  9. Meni su bas, obrnuto, Essence lakovi u principu bolji nego GR lakovi iz standardne with protein kolekcije, koji su mi definitivno najnekvalitetniji od svih koje sam probala.
    Imam oba ova laka iz Color & Go kolekcije i verujem da ce ti se pokazati bolje nego ostali Essence, jer su zbog ovih sljokica i teskog skidanja dosta dugotrajniji. :)
    Ja ih mazem u dva sloja i skidam sa onom metodom pomocu folije, jer je u suprotnom skidanje prava nocna mora. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Pa dobro...GR protein su mi prevaziđeni, al imam od ranije još neke koje baš dugo nisam koristila, al nisu u kanti jer su mi lepe nijanse i nisu se osušili. Nisam ta dva još koristila...nikako da dođu na red, al ulažem nadu u njih... :D

      Избриши
  10. dafabet, profile picture - legalbet.co.kr
    dafabet fun88 vin is a vua nhà cái registered company and licensed by the Khelk Commission of 다파벳 Khelk. dafabet is registered under the Khelk Information.

    ОдговориИзбриши

Slični postovi