Странице

петак, 21. фебруар 2014.

New IN ### 1

Predstaviću vam u kratkim crtama deo mojih novih proizvoda...


Prvi na redu su dezodoransi...


Balea dezodorans sa mirisom Manga...pravi osvežavajući za dozivanje leta. Sasvim dobro štiti od neprijatnih mirisa (kao i svi Baleini) i u sastavu nema Aluminijuma iako nije naglašeno na ambalaži. Nastaviću i dalje da kupujem ove dezodoranse...toliko mirisa čeka na mene... :D

Neutro Roberts deo stik spada u zdrave dezodoranse jer nema alkohola, parabena, aluminijuma i nije antiperspirant. Odlično štiti...obožavam njihove stikove i dezodoranse! Miris je fantastičan!!!

BU dezodorans je sa Aluminijumom i koristim ga kad sam van kuće po ceo dan i  odličnog je mirisa i skroz radi posao!!!


Balea TREND IT UP služi za zaštitu kose od toplote pri peglanju...Vodenaste je strukture i ne znam da li radi posao jer mi je teško da procenim. Sadrži silikone...

Velnea beauty oil sam kupila jer ga svi hvale, a jeftino je. U odnosu na skuplja ulja, ovog treba staviti duplo više rekla bih. U početku se nisam oduševila, jer sam stavila jednu pumpicu bojeći se da mi ne umasti dodatno kosu, al kad sam stavila malo više, uverila sam se da je ipak OK!

Balea šampon za suvo pranje kose meni skroz radi posao. Neko se žali da ostaju beli tragovi na kosi...ja sam svetlo smeđa i nisam primetila, al moram da napomenim da sam ga tek jednom probala...

Kupila sam mini Balea šampon Mango + Aloe Vera za kosu najviše zbog slatke bočice zgodne za put, a i taman da probam nešto iz ove kolekcije koju svi hvale. Piše da je hidratantan šampon bez silikona za suvu i oštećenu kosu-baš me zanima kako će uticati na moju kosu...



Od šminke, prvi je Ajlajner Essence meni je fantastičan, jer se ne preslikava na moje masne kapke. Nanosi se kao sunđerastom olovkom vrlo lako...Super proizvod za male pare!!!

Aura glossy sjaj dolazi u malom pakovanju, zgodan za mali neseser u torbi...providnast je i nije lepljiv...

Maybeline color tattoo 24h senka u boji pink gold je postojana, ali mi se skuplja na kapcima...možda je do loše podloge za senku ( Alverde), a imam i spuštene kapke... :((( boja je predivna za svaki dan!!!


Maramice za skidanje šminke Bioten su blage i ne peckaju. Skroz su OK!!! Meni odgovaraju, ali Maybeline maskaru teže skidaju tj. treba baš više puta da se pređe, jer koristim baš te garave maskare... :D

Pantenol krem kupujem po ko zna koji put!!! Uvek je imam u kući i koristim nekad za lice, nekad za oprekotine, posle iritacije lica...Baš je univerzalna...jedino je ne stavljam kad idem napolje na Sunce, jer nema UV zaštitni faktor!!!

Garnier Primer Perfect Blur je već recenziran više puta...Eto imam ga i ja...Lepo je lice sa takvom podlogom koja izjednačave sve neravnine... Nisam je nosila duže od 2h...nadam se da nije mnogo teška za lice i da mi neće izazvati iritacije zbog silikona u sebi...

Dontodent vodicu za ispiranje usta imam i veliko pakovanje samo plavo i zeleno...ovo mi se dopalo zbog mini pakovanja zgodno za torbu...


U Dmu sam kupila na popustu za po 95din svaki. Ovaj prvi rozi  Ebelin sam i ranije koristila i dobar mi je, a plavi je za tamne lakove i lakove sa efektom. Ovaj plavi ranije nisam primetila, a tu je i Essence Superheroes za šljokice (koje košta oko 290 din čini mi se) obožavam-nije revolucionaran al je OK gelaste teksture sa predivnim šlkokicama u sebi...


i lakovi...
  1. Golden Rose Paris 92
  2. OPI Hawaiian Orchid
  3. Bourjois  br. 26
  4. Deborah br. 39
  5. Essie Big Spender
Šta imamo zajedničko? Šta vam se najviše sviđa? I koji vam je favorit od ovih lakova za recenziju...?

6 коментара:

  1. Zajednički nam je pantenol, obožavam tu univerzalnu kremicu. Nijansa laka Essie je mnogo lepa:) Ašto se tiče Garinier primer nekako me odbija pd kupovine to što sadrži silikone. Divno si sebe počastila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pantenol mi je MUST HAVE u kozmetici... Nisam još nalakirala nokte sa tim Essie, ali nijansa obećava...Koliko god da su skupi, meni je Essie nešto posebno i po teksturi i četkici-što se vidi već pri prvom mazanju! Ovo je moj prvi OPI-možda mi baš on postane favorit među lakovima... A Primer testiram večeras...nadam se da mi neće napraviti neku neželjenu reakciju... :D Hvala!!! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Neutro Roberts dezodoran je uvek moj favorit jer je na prvom mestu zdrav!! i drago mi je da si ga izabrala!! Dontodent vodica za ispiranje mi je bzv,nikakav posao mi ne radi kao da muljam sapun po ustima!! Listerin mi je nenadmasan!! Juce sam bila u DMu i zaboravim da uzmem neki sprej za zastitu kose od toplote... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam i ranije Neutro Roberts stikove ( senzitiv čini mi se da je) koji nisu imali aluminijum i bila sam zadovoljna! Ovo mi je još zdravije i taman da promenim miris...Svi imaju divan mirisi drago mi je da čujem da ih još neko obožava! Ovu crvenkastu vodicu još nisam probala, al više sam je uzela zbog slatke bočice za torbu... Kad bih opet kupovala nešto iz DMa za zaštitu kose od toplote, uzela bih onu kremu sa mrisom manga...Ova mi je nekako vodenasta i malčice ima efekat laka za kosu (al se može lepo rasčešljati)...šta znam...piše da se prska na mokru kosu i na suvu neposredno pre peglanja, pa mi je čudno da peglom provlačim kroz mokru kosu i vidim je kako se puši... :DDD...tako da ne znam koliko u stvari to štiti kosu... :D

      Избриши
  4. Nikako da kupim jedan Balea dezodorans, ja bih možda sa kokosom, mada i mango mmm :)
    Što se skidača Ebekin tiče, ja sam probala oba i roze je mnogo bolji. Plavi ima acetona u sebi i zato je za tesksturce, dok ga roze nema te je zato blaži. Ja nosim tečne peskiće veoma često i generalno mi se roze zaista pokazao boljim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraš da probaš bar jedan njihov dezodorans...posle im nećeš odoleti... Ja celu moju familiju snabdevam njima...Kokos je predivan i bio je prethodnik ovom i naravno da imam još jedan na lageru...:D Stvarno imaju lepe zarazne mirise i za nekih 200-220din se dobije 200ml, što je više od standarda...
      A plavi Ebelin sam tek sad otkrila i ja sam bila zadovoljna rozim...ali ja obožavam šljokice u bilo kom obliku i zato se nadam da će poslužiti i plavi svrsi... :DDD

      Избриши

Slični postovi