Странице

среда, 26. фебруар 2014.

CATRICE br. 32 The Dark Knight

U Srbiji nema da se kupi Catrice kozmetika i baš mi je žao zbog toga, al zato čim odem u neku od okolnih zemalja, iskoristim priliku za kupovinu brendova kojih nema kod nas. Ovo je moj prvi susret sa Catrice lakovima za nokte. Kupila sam dva, a jedan od njih je The Dark Knight pod brojem 32.


Ovaj lak je tamno ljubičast...skoro pa crn sa sitnim šimerom koji je vidljiv samo na Suncu...


Nanela sam 2 sloja laka sa Top Coatom, a na domali prst i palac 1 sloj Essence glittera...




Još koja sličica...



Lak se prilično brzo suši, bojom sam oduševljena...Za sada mi stoji 2 dana bez krzanja, što je za početak dobro, s obzirom na to da se radi o tamnom laku...

Unapred se radujem nekoj novoj Catrice boji....a nadam se da će u neko skorije vreme doći i kod nas...

Koje su vaše omiljene zimske boje???

2 коментара:

  1. Obozavam sve nijanse ljubicaste, od najsvetlijih do najtamnijih. I ovaj izgleda sjajno. Na zalost nisam jos uvek probala Catrice lakove, ali se nadam da ce uskoro stici i kod nas. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam u poslednje vreme u fazonu kupovine ljubičastih lakova svih nijansi...Hvala! Baš bi ih mogli i naši uvrstiti...imaju predivne nijanse, a nisu jako skupi...

    ОдговориИзбриши

Slični postovi