Странице

четвртак, 30. јануар 2014.

Moj prvi manikir!!!

Inače obožavam da lakiram nokte, bukvalno od kad znam za sebe! Još uvek pamtim neke nijanse koje sam imala kao klinka, a kojima bih se i sad obradovala...ali dobro!

Volim da imam neobične manikire, ali sam danas bila u žurbi, a i neke prilike zahtevaju smernije nijanse...

Ovo su lakovi koje sam koristila za danas...



Za bazu sam koristila Miss Sporty nail expert manicure for damaged nails br.1 cement nail booster. Još uvek nisam sigurna da li mi se sviđa ovaj lak! Dobila sam ga na poklon, a mislim da je oko 150 din za 8ml proizvoda. Svakako ne planiram dugo da se zadržim na ovoj istoj nijansi, pa mi nije toliko bitno da mi se dugo zadrži na noktima.



Lak koji sam koristila je Twenty One 21 cosmetics br.7, koji inače proizvodi Aura za Lilly (što malo ljudi zna). Boja laka je pomalo "šimerasta" sa sedefnim elementima bordo ka lila boje (kako sam ovo stručno objasnila hahaha). Koštaju nekih 130 din, a skoro je trajala neka akcija za 100 din, al nisam sigurna da li još uvek traje! Sadrži 10,5 ml laka. Nisam baš testirala postojanost ovog laka, jer volim da menjam, mada meni skoro svaki lak traje i po 5-7 dana uz dobru bazu i nadlak! Inače lepo i lako se razmazuje i prilično brzo se suši! Kupila bih opet lak ove marke, ako bih se oduševila nekom nijansom. Na slici je lak premazan sa 2 sloja i tako je mnogo bolje pigmentovan.



 Stavila sam i nadlak Top Coat koji nema neki specijalan naziv (baš me čudi) ali je kupljen u Aleksandru u Novom Sadu, čiji su oni i uvoznici. Jako sam ga davno kupila i navukla zalihe, jer mi se jako sviđa i brzo se suši... tako da ne znam tačno cenu. Ako nekoga zanima, pogledaću u Aleksandru kad opet budem otišla. Inače je providan, samo je ofarban od mojih pretežno pink lakova :DDD , ali ne ostavlja tu boju ni na belim lakovima...Bočica sadrži čak 15 ml.


Do sada su lakovi uslikani na napolju na smegu i evo jedne sličice iz sobe al na dnevnoj svetlosti gde se najbolje vidi da ima tu i ljubičastih tonova...


...i još jednom svi na okupu...



Ovo je jedan od mojih običijih manikira, obećavam nešto "luđe" u nekom od narednih postova... Pratite...

A ovo je bio moj mali pomoćnik i pozer... :DDD







4 коментара:

  1. Imam takav Miss Sporty i obozavam ga. Odlican je za nokte plus dugo traje. Ne samo da je super kao baza, vec moze i ovako da se koristi kao samostalan lak koliko je boja lepa. =^.^=

    ОдговориИзбриши
  2. Jedna drugarica ga koristi za francuski manikir...Imam više baza, a ovaj mi je još u fazi testiranja tako da ga koristim kada znam da se neću dugo zadržati na nekoj boji...
    :DDD za macu...

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, hvala! Toliko mi se motala oko nogu i njuškala lakove, da sam morala i tu sliku da postavim!!! :DDD

    ОдговориИзбриши

Slični postovi