Странице

понедељак, 3. март 2014.

MORGAN TAYLOR - Let them eat cake...utisci i slike

Let them eat cake je prvi lak za nokte od MORGAN TAYLOR brenda koji sam probala. S obzirom da je to profesionalni lak za nokte koji obećava dugu postojanost, malo je reći da sam razočarana (bar ovom nijansom), a kasnije ćete videti i zašto....






Ovako izgleda 1 sloj na noktima...


2 sloja...


3 sloja...





Lak ima providnu bazu sa svetloljubičastim šljokicama, koja se na suncu preliva u sve dugine boje. Neophodno je nanositi u debljem sloju...i dalje će biti providnast. Moram priznati da na slikama deluje providnije, nego što se uživo primećuje. Boja je predivna. Tekstura je izuzetno "grbava" nakon nanošenja...meni lično čak neprijatno pod prstima, al uz 1 sloj nadlaka je podnošljivo.

Evo još malo slika...


Ovaj lak sam probala i u kombinaciji sa GR rich color 47 (2 sloja) kao podlogom i Let them eat cake 1 sloj preko...Efekat je ovakav...meni se možda ovako i više sviđa, jer se ne nazire nokat.



korišćeni lakovi...


Evo zašto nisam zadovoljna...

1.dan-Baza ESSIE Help me grow + 2 ili 3 sloja ( testirala sam na oba načina) + Top coat MORGAN TAYLOR Make it last
Rezultat: za manje od 1 dana počeo je lak da mi otpada u komadima-kruni se.

Inače za bazu koristim Eveline 8u 1sa 2 sloja nekog laka.... i svaki lak sa Top Coatom mi traje po 5 dana...Dakle to mi je rutina svaki put, pa rekoh da testiram i na taj način...

2.dan- Baza 8u1 Eveline + 2 ili 3 sloja ( testirala sam na oba načina) + Top coat MORGAN TAYLOR Make it last.
Rezultat je isti...tj.ovakav




Moram da napomenem da u kombinaciji sa  GR lakom je bio postojan manikir, ali sam brzo skinula, zbog druge okrnjene ruke...

Ne znam koje mi je veće razočarenje njihov Top Coat ili lak. Napominjem da možda nisu svi lakovi istog kvaliteta, ali moji lični utisci o ovom laku tj. nijansi su KATASTROFALNI...
Mislila sam da je nijansa jedinstvena, ali već sam im našla na netu zamene i bolji kvalitet ćete možda dobiti za manje para, a to su GR Jolly Jewels br.112 i Rimmel Dust (ovaj novi)

Sramota me je bilo da se pojavim negde tog dana, a moram da napomenem da imam mašinu za sudove i da ništa posebno nisam radila tog dana...

 pozitivne strane:

  • Jako brzo se suši
  • Boja predivna
negativne strane:
  • izuzetno loša postojanost
  • rapava tekstura
  • kao i sve šljokice...teško se skida (porebna pomoć folije)
  • nekako je suv lak...same šljokice
  • i posle 3 sloja nazire se nokat zbog providnog baznog laka

Bila bih zahvalna da se oglase devojke koje su koristile MORGAN TAYLOR lakove da podele svoja iskustva...

Da li ste probale MORGAN TAYLOR lakove i kako su vam se pokazali? Ulite mi nadu da ću se sa ostalim nijansama bolje provesti...

6 коментара:

  1. Pošto imam više MT lakova i svima je postojanost odlična imam utisak da ti ili nisi odmastila nokatnu ploču ili da je do baze. Ja za Morgan Taylor lakove koristim njihovu Stick With It Bazu i nemam nikakvih problema sa postojanošću lakova, posebno ne ovih šljokičavih. Svi njihovi šljokičavci koje imam su veoma grbavi i nisam našla način da taj problem rešim sem da svakog ili svakog drugog dana dodam po sloj nadlaka (takođe Morgan Taylor, ali Need For Speed).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ređe koristim bazu Essie Help me grow, pa sam pomislila da je do nje, al kad sam ga skinula i opet namazala sa 8u1 bazom sa kojom mi svaki manikir traje po bar 5 dana, to me je razočaralo...Trenutno testiram jedan drugi MG lak i za početak mi duže traje...tako da ću ovom dati još koju šansu, ali kad se strasti smire... :D
      Inače mi je prodavačica rekla da Make it last Top Coat produžava trajenje manikira bar za 5 dana u odnosu na običan Top Coat...tako da sam očekivala da budem 10ak dana mirna...
      Stvarno nisam probala njihove baze...možda bi trebalo da kompletiram...a nisam nikad ni stavljala na lak više od 1 sloja nadlaka...nije mi palo na pamet...mada mi je podnošljva rapavost sa 1 slojem.
      Sad si mi malo ulila nadu da je ovako možda ispalo pod nekim čudnim spletom okolnosti (2 puta :D)...Zapitala sam se na šta bi tek ličile one tamnije nijanse na noktima... :DDD

      Избриши
  2. Stvarno sam iznenadjena sto ti se MT lak ovako lose pokazao. :(
    Moj utisak je veoma pozitivan. Doduse, nisam probala njihove lakove koji u sebi imaju sljokice, pa ne znam kako se oni ponasaju. Imam Wish You Were Here, divnu kremu, i meni u svakoj kombinaciji (bez/sa bazom i bez/sa njihovim top coat-om) traje dosta duze nego vecina drugih lakova (minimum 5 dana pa i duze). Plus kao bazu koristim najobicniju Essence bazu, tako da ne verujem da je do toga da je neophodna bas njihova baza.
    A sto se tice toga da je lak trajniji uz Make It Last top coat, ne bih bas rekla. Super je taj njihov nadlak, ali nisam bas primetila da mi nesto mnogo produzi trajnost drugih lakova, a MT lak mi sam po sebi dugo traje, tako da opet ne mislim da je to previse povezano.
    Ukoliko te zanima mozes pogledati moju recenziju laka i top coata (http://searchingforspark.blogspot.com/2013/12/morgan-taylor-wish-you-were-here-make.html), mada sam u principu sve vec napisala.
    Nadam se da ce ti se neki od preostalih MT bolje pokazati. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam tvoj post i ranije...predivna nijansa (imam Essie tako neke nijanse), al ja sam sve šljokičaste pokupovala, jer mi deluju unikatno!
      Evo sad imam Whose That Girl i traje mi neka 2 dana uz minimalno krzanje sa Make it last (slažem se da je jedan od običnijih Top coat-a).
      Daću mu neki drugi put i treću šansu jer je predivna nijansa...eventualno ako mi je stvarno bila masnija ploča na noktu...mada čisto sumnjam, jer sam nakon skidanja prethodnog laka acetonom, samo oprala ruke i sačekala da se dobro osuše...a ovako nešto mi se ni sa jednim lakom nije desilo ranije. Pomislila sam da nije puno 3 sloja zbog prekrivenosti, al drugi put sam zadnja dva nokta namazala samo u dva sloja i tamo se iskrzao...A možda je i neka nesretna nijansa od cele palete...Videćemo... :D Drago mi je da čujem i druga mišljenja...

      Избриши
  3. Dok sam koristila 8u1 kao bazu, dešavalo mi se isto što i tebi ako namažem iole deblji sloj 8u1, a od lakova koristim OPI. Tako da, mislim da je do baze. Sledeći put što tanji sloj namaži i pusti je da se dobro osuši :)

    ОдговориИзбриши

Slični postovi