Странице

субота, 15. март 2014.

CATRICE - 06 Call Me Princess

Konačno je došao u ruke dugoiščekivani CATRICE Cristal Crash - Call Me Princess lak! Videla sam ga na jednom blogu i osuševila se i zažalila što ga nema kod nas, ali sad je moj i baš se radujem, jer mu nisam našla zamenu!!!


Lak sam premazala u dva sloja i sasvim je dovoljno za pokrivanje. Podloga je svetlo roze boje sa zlatnim SAND efektom...savršena kombinacija...pogotovo na Suncu ima divan odsjaj. Lak se suši sasvim solidno, kao i svi Catrice lakovi. Treba voditi računa da se nanese u tanjem sloju, jer će se u suprotnom znatno sporije sušiti. Top Coat gotovo da se ne primećuje, ali ga uvek stavim zbog produženja trajanja laka.

Uživajte u ovoj lepotici...






Kako vam se sviđa ovaj lak? Koji je vaš omiljeni Catrice lak-ako ste ga probale???

Hvala što pratite!!!

2 коментара:

  1. Nisam nikada probala njihove lakove ali je ovaj bas lep. Bas mu pristaje naziv Princess =^.^=

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su oni zanimljivi, jer ih nema kod nas, a uvek se zarazim nekom nijansom na netu! Koristim svaku priliku u inostranstvu da ih kupim... Jeste...baš je princezast!!! :D

    ОдговориИзбриши

Slični postovi