Странице

четвртак, 6. март 2014.

MORGAN TAYLOR - Who´s That Girl?

Ovo je drugi lak brenda MORGAN TAYLOR koji sam testirala. Prvi o kome sam pisala je  Let Them Eat Cake i možete pročitati post OVDE!
Ako ste pročitale taj post, mogle ste videti da nisam bila zadovoljna sa njegovom postojanošću, međutim ovde je već druga priča...  


Boja mi se mnogo više sviđa uživo nego u bočici...Roza je sa sivim tonom baze, a preliva se na zlatno na svetlu...tako bih rekla da je! Nije providne teksture, te su 2 sloja laka sasvim dovoljna!



Kada nije na direktnom svetlu, čak vuče na ljubičaste tonove...



Na direktnom svetlu...




Dakle, nanela sam bazu 8u1 Eveline bazu, 2 sloja laka i Top Coat MORGAN TAYLOR - Make it Last. Manikir mi je trajao 3 dana bez značajnijeg krzanja...verovatno bi trajao i mnogo duže da ga nisam skinula, jer mi je trebala neka svedenija boja za jednu priliku. Lak se lakše skida pomoću folije, "ždere" Top Coat i uvek ostaje rapav. Baš menja boje u zavisnosti od svetla! Jedinstven je!!!

Ovaj lak mi je popravio utisak o MORGAN TAYLOR lakovima ( imam ih ukupno 5), a ovde su svi na broju)...

Kako vam se dopada ova "lepotica"?
Da li ste probali i koji je vaš omiljeni MORGAN TAYLOR lak?

4 коментара:

  1. lak je stvarno prelijep <3
    nisam još probala nijedan Morgan Taylor lak, no vidim da imaju divnih nijansi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ja sam se trudila da izaberem nijanse koje nisam zapazila kod drugih brendova...tako sam sebi "olakšala" izbor...i ovom stvarno nisam našla zamenu!!! :D

      Избриши
  2. Drago mi je da ti se ovaj pokazao bolje od prethodnog. A i nijansa je stvarno divna. :)

    ОдговориИзбриши

Slični postovi