Странице

среда, 26. март 2014.

MOYRA Gel look br. 909

Moyra je brend poreklom iz Mađarske. Posedujem još 2 laka ovog brenda, ali je ovo prvi iz kolekcije Gel look. Uvozi ih Nail line iz Subotice, a bočica sadrži 12 ml proizvoda i košta oko 200 din.


Lak se malo sporije suši, jer je prilično gust (baš kao gel). Nanela sam ga u 2 tanja sloja, a bio bi dovoljan i jedan deblji i dodala sam Top Coat. Lak je sam po sebi dovoljno sjajan, međutim stavila sam završni sjaj da mi produži trajanje manikira...

Slikano na Suncu...






Slikano na sobnom dnenom svetlu...




Hvala što pratite!!!

2 коментара:

  1. Divna je ova boja, bas je zenstvena i elegantna, videla sam Moyra lakove u Depil Medic Shopu ali nisu imali neki izbor nijansi, bas cu pogledati sledeci put ima li nesto novo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ova nijansa me podseća na Essie Big Spender, a ovo je svakako jeftinija varijanta, mada volim Essi i imam gore navedeni lak. Probaj neki-vredni su pažnje!!! U Gel look kolekciji mislim da nema mnogo nijansi, al stvarno izgledaju kao da imaš gel na noktima... :D

      Избриши

Slični postovi