Странице

петак, 21. март 2014.

NYC - 325 Raindrop

Već duže vreme želim da kupim lak ove nijanse i videla sam da ga brend Bourjois poseduje, međutim nisam ga kupila jer sam mislila da će mi možda brzo dosaditi ta nijansa, a nije baš jeftin...i tako naleteh na tu nijansu u jeftinijoj varijanti...


Ovaj brend sam zapazila u Rossmann parfimerijama u Mađarskoj i nije skup...nekih 200din. Meni je u rangu Essence. Malo se sporije suši - dakle nije baš Quick dry kao što piše :D, al zato kad se osuši, lak traje minimum 4 dana. Dosta je gust! Nanela sam ga u 2 sloja bez Top Coata...

Na Suncu izgleda ovako...


Na sobnom svetlu...



Kao što možete videti na poslednjoj slici, mogu se javiti balončici prilikom nanošenja, zbog čega su me podsetili na Essence lakove...ali ne zameram mu jer nije skup i ovo nije neka standardna nijansa koju bih poželela nositi po 7 dana...

Ovde se još malo bolje vidi taj nedostatatak...


Od nazad izgleda ovako...


Malo sam posle eksperimentisala i dodala mu koji cvetić..




Kako nisam bila baš zadovoljna kako su cvetići ispali, prepravila sam šare ovako...



Za poslednji manikir u vidu tufnica koristila sam sledeće lakove:
 - Golden Rose Selective - Milky Way 04
-  Kiko Quick Dry br. 831 (o ovom laku sam pisala OVDE)
-  Kiko Quick Dry br. 833 i
- Essence Special Effects 10 Glorious Aquarius.

Koji od ova tri manikira biste najradije nosile???

Нема коментара:

Постави коментар

Slični postovi