Странице

уторак, 28. јануар 2014.

Nešto o meni za POČETAK...

Zovem se Nataša i živim u Novom Sadu.

Već duže vreme pratim mnoge blogove o kozmetici, šminki, lakovima...i sve što uz to ide i mislila sam da će mi jednostavno jednom to dosaditi...međutim ta opsesija traje i traje, pa sam odlučila da i ja napravim svoj lični blog....imam mnogo štošta da pokažem! :D

Inače sveko ko me malo bolje poznaje, zna koliko samo obožavam sve stvari koje iole imaju veze sa kozmetičkim stvarčicama i koliko uživam u kupovini i testiranju istih.

Sve što kupujem i trošim, nabavljam na našem tržištu (ne naručujem sa stranih sajtova) i ne robujem skupim markama - bitno je da mi odgovara. Retko kad ponavljam kupovinu istih proizvoda, jer volim da isprobavam nove stvarčice i uživam u novim mirisima!

Volim da se šminkam, ali nisam mnogo opterećena sa svakodnevnim teškim make up-om i to su uglavnom maskara, rumenilo i neki sjaj. Više volim za neke prilike poput svadbi, rođendana, noćnih izlazaka, i ostale svečanije prilike da se "doteram".

Uživam u prijatnim mirisima parfema, kupki, mleka za telo i ostalim mazalicama...

Stvari na koje najviše padam su LAKOVI ZA NOKTE!!! Ne znam tačno koliko ih imam...(jednom ću ih prebrojati) i ta brojka se bukvalno iz dana u dan povećava!!!

Toliko za početno upoznavanje!!! Pozz

Нема коментара:

Постави коментар

Slični postovi