Странице

среда, 16. април 2014.

GOLDEN ROSE Rich Color br. 44

Oduševila me je nova dopuna nijansi Golden Rose Rich Color. Prvi u nizu koji ću predstaviti je svetlozeleni lak sa blagim šimerom koji se samo na suncu vidi...


Lak sam nanela u 2 sloja + Top Coat. Iznenadila sam se koliko je lak krečast...nije mi tako delovao u bočici, ali mi se sviđa....Manikir mi je izdržao 4 dana bez krzanje, pa sam ga skinula jer sam htela malo da promenim boju... Malko sporije se suši ili sam ja nanela deblje slojeve pa mi je zbog toga trebalo malo više vremena. Za potpunu prekrivenost su neophodna 2 sloja, jer se posle prvog javljaju i "prazna" mesta.

Na palac i domali prst sam nanela po jedan sloj zlatnih šlokica, što je još ulepšalo moj manikir...Za to sam koristila lak brenda Moyra br. 76.


Na suncu izgleda ovako...









Na sobnom svetlu ima blago plavkasto-tirkiznu notu...



Stvarno je lepa nijansa za leto i to za samo 110 din.

Da li volite GOLDEN ROSE Rich Color lakove i kako vam se sviđa ova boja?

Pozdrav!!!

4 коментара:

Slični postovi