Странице

среда, 9. април 2014.

MAYBELLINE NY - Viva Blue Violet br. 645 Violet Village

Volim da eksperimentišem i isprobavam lakove različitih brendova...bar po jedan od svakog...odaberem nijansu koju nemam, probam i ako mi se dopadne, nastavim sa kupovinom lakova tog brenda. Tako je i MAYBELLINE NY došao na red, i to ova divna plavoljubičasta nijansa...Zaljubila sam se u boju na prvi pogled!



Bočica laka sadrži 10 ml sadržaja i platila sam ga 375 dinara u DMu kad je bio na akciji (nisam sigurna da li ta akcija još važi....). Ima predivan blagi šimer na suncu, a boja je baš prelepa neodređena...nešto između ljubičaste i plave... Nanela sam ga u 2 sloja-što je sasvim dovoljno za potpuno prekrivanje + Top Coat. Preporuka je da se nanosi u tanjim slojevima i čekati da se svaki dobro osuši. Jako sam zadovoljna postojanošću laka, al se malo sporije suši...čak i kad se osuši, imam osećaj da još treba da se suši...kao da je blako lepljiv sloj preko...Trajao mi je 4 dana bez imalo krzanja..

Uživajte u ovom predivnom plavetnilu slikanom na suncu...








U hladu izgleda ovako...



Kupila bih opet lak ovog brenda, ako bih se oduševila nekom nijansom, a to je dosta teško jer imam jako puno lakova.... :DDDD

Veliki pozdrav do sledećeg posta...!!!

1 коментар:

Slični postovi